Rozjezd podníkání – pokračování
V prvním díle jsme si popsali základní materiální kameny úspěchu Vašeho podnikání. I když je jasné, že hlavním hybatelem a strůjcem úspěchu je jen a jen Vaše hlava, není na škodu jít štěstí ještě trochu naproti. Pojďme si společně projít několik tipů, nad kterými se možná pousmějete, ale fungují a pomohou k cíli.
Schválně zkuste na nádraží poprosit kolemjdoucí o pár drobných na vlak, které Vám chybí na koupi jízdenky v otrhaném tričku, umaštěných džínách, s rozvázanými tkaničkami a týden nemytými vlasy. Každý si hned pomyslí, že peníze byste stejně jen propili a nic nedostanete, pokud tedy nebudete vypadat jako ten největší nuzák J, poté zkuste prosit o drobné v obleku, s nakrémovanými botami a upraveným vzhledem. Vsadím se s Vámi, že Vám polovina lidí pomůže. Vzhled je totiž to první čeho si na Vás lidé všimnou a hned Vás zařadí do nějaké „škatulky“, kterou mají v hlavě. Dostat se z ní není pak vůbec snadné. Proto byste se měli snažit vypadat tak, abyste zapadli do té „správné“ škatulky. Pomoci Vám v tom může pomoci pěkný oblek, reprezentační hodinky značky Fossil a mnoho dalšího.
Síla reklamy je značná, i když nevědomky, každodenně přijímáme desítky až stovky podnětů, které se nám snaží chytré hlavy marketérů podstrčit, tak aby nás zaujaly. Pokud na reklamu nemáte buňky, zkuste využít například reklamní kampaň od kolovratok.sk.
Jak už jsme si psali v díle o založení s.r.o., je možné využít i služeb specializovaných firem pro potřebné změny ve firmě. I když se možná pozastavujete nad množstvím všech externích firem, je síla outsourcování značná. I když Vás služby ostatních firem stojí mnoho peněz, můžete díky nim využít celý Váš potenciál pouze na Váš podnikatelský záměr a můžete se opřít o pomoc odborníků.