Mobilní banka 2 – nastavení aplikace
Máte účet u Komerční banky a chcete mít neustále přehled o svých financích? Pak právě pro Vás je určena aplikace Mobilní banka KB.
V dnešním článku si ukážeme, jak aplikaci povolit přes rozhraní přímého bankovnictví mojebanka.cz.
Přihlášení k účtu Mojebanka
Nejprve se přihlaste ke svému účtu internetbanking u Komerční banky – www.mojebanka.cz.
Nastavení Mobilní banky 2
Po přihlášení klikněte vpravo nahoře na ikonu klíče a ve čtvrtém sloupečku nadepsaném Mobilní banka 2 vyberte volbu Nastavení.
Nastavení hesla a finančního limitu
Zde si nastavte heslo, které budete zadávat při přihlášení ke svému účtu přes mobilní telefon. Za sebe doporučuji nastavení odlišeného hesla, než které používáte pro přihlášení k bance pomocí počítače. Nastavte si také finanční limit, který určuje, jak velké částky můžete pomocí svého telefonu platit.
Bezpečnostní rada: nikdy si heslo k účtu nepište do svého mobilního telefonu. Zloději byste pak umožnili plný přístup k Vašim financím.
Výběr účtu, který bude umožňovat mobilní platby
V tomto kroku vyberte účet, u kterého chcete mobilní bankovnictví povolit. V mém případě vybírám první volbu – MůjÚčet.
Nastavení Mobilní banky 2
Pokud stejně jako já používáte uložené šablony pro zadávání jednorázových příkazů, v tomto bodě můžete zvolit, ze kterých účtů nechcete (nebo naopak chcete) povolit bankovnictví ve svém mobilním telefonu. Pokud některý příkaz na mobilu vidět nechcete, zakažte jej pouhým kliknutím na volbu Zrušit na daném řádku.
Povolení plateb na další účty
Nastavení dále umožňuje zvolení, zda budete chtít posílat i jiné platby, než pouze přes výše popsané uložené šablony. Zaškrtnutím políčka Povolit převod z přiřazeného telefonu na libovolný protiúčet v ČR umožníte posílat peníze z mobilu na všechny účty vedené v České republice. Sám „mobilní banku“ používám pouze pro okamžitou představu o pohybech financí na mém účtu, proto tuto volbu nechávám nezaškrtnutou.
Kontrola údajů
Na poslední stránce následuje souhrn dříve nastavených údajů:
Pokud údaje nesouhlasí a chcete některou z hodnot změnit, klikejte na tlačítko Zpět tak dlouho, dokud se neobjevíte na stránce, kde lze danou hodnotu změnit.
Pokud vše souhlasí, vyplňte heslo k Vašem internetbankingu počkejte, až Vám přijde potvrzovací SMS zpráva s kódem, který rovněž vyplňte.
A to je vše. Od nynějška máte banku v mobilu :-).