ČSOB InternetBanking přihlášení do účtu
Pro přihlášení ke svému bankovnímu účtu vedenému u ČSOB banky, navštivte nejdříve jejich úvodní stránku.
Kde najdu pole pro přihlášení?
Na stránce vpravo nahoře naleznete oranžové tlačítko Internetové bankovnictví, kde se dále nacházejí dvě podnabídky – ČSOB InternetBanking 24 (pro přihlášení k osobnímu účtu) a BusinessBanking 24 (pro přihlášení k firemnímu, podnikatelskému účtu).
Vyberte tedy volbu, podle typu svého účtu. Budete přesměrování na stránku s přihlášením.
Zadání přihlašovacích údajů a ověření pomocí SMS
Zde si můžete zvolit buď přihlášení pomocí čipové karty (elektronického podpisu) nebo pomocí identifikačního čísla a PIN – oba tyto údaje byste měli dostat od své banky a to při zřízení vašeho běžného účtu. Pokud jste údaje k přihlášení ztratili, zažádejte si v ČSOB bance o nové.
Po zadání obou údajů vám přijde SMS zpráva s ověřovacím kódem. Tato zpráva vám přijde od telefonního čísla 5808 a bude mít následující tvar.
Potvrzovací klíč zadejte do políček, které se zobrazí. Klíč má platnost pouze 10 minut. Pokud jej do té doby nepoužijete, budete si muset nechat zaslat SMS klíč nový.
Po úspěšném SMS ověření jste přihlášení ke svému účtu. Po ukončení práce doporučujeme odhlášení pomocí vpravo nahoře umístěného tlačítka Odhlásit.
Díky používání internetového bankovnictví od ČSOB ušetříte výraznou část poplatků, oproti pobočce a to nemluvíme ani o úspoře časové. Ke svému účtu totiž máte přístup 24 hodin denně a pro přístup k vašim financím tak nejste časově ani místně vázání (stačí vám přístup k Internetu).
Občas se může stát, že internetové bankovnictví nebude fungovat. Nelekejte se, pravděpodobným důvodem bude údržba aplikace. O výpadcích budete vždy předem upozorněni na stránkách internetbankingu.
V případě problémů s aplikací kontaktujte pracovníky banky:
- www: https://ib24.csob.cz/
- Email: helpdeskeb@csob.cz
- Telefon: 495 800 111