UPC Klientské centrum


Společnost UPC poskytuje kabelovou televizi, internet a telefon jak pro fyzické osoby, tak pro firmy. Vzhledem k velkému počtu klientů nabízí společnost UPC celkem solidní podporu. Jak můžete kontaktovat klientské centrum UPC si popíšeme níže.

Spojit se se společností UPC můžete několika způsoby. Nejčastěji přes kontaktní linku telefonicky na +420 241 005 100. Počátek telefonního čísla (241) značí pevnou linku v Praze, platíte tedy standardní poplatky operátorům. Při zavolání na uvedené číslo Vás přivítají, nabídnou Vám angličtinu pod číslem 9 a pak již navazuje standardní nabídka. Pod jedničkou se skrývá možnost objednat si nové služby, případně požádat o nabídku. S technickým dotazem volte číslo 2. Pod trojkou naleznete informace k vyúčtování a platbám. Pro změny údajů na smlouvě zmáčkněte 4. Pro vše ostatní 5.

Pod volbami 1, 3, 4 se skrývá Klientské centrum UPC s pracovní dobou:
Pondělí – Pátek: 8 – 20 hod.
Víkend: 10 – 18 hod.

Na linku doporučujeme volat od 10 do 13 hodin, kdy je nejméně vytížená a Vy nemusíte čekat ve frontě dalších zákazníků.

Pod volbou 2 je Technická podpora UPC s pracovní dobou:
Podělí – Pátek: 8 – 22 hod.
Víkend: 10 – 22 hod.

Na technickou podporu doporučujeme volat od 12 do 16 hodin, kdyby by měla být nejméně vytížená.

Ke spojení se společností UPC můžete také využít Skype UPC. Na Skypu naleznete spojení pod jmeném:
upc_cr_klientskecentrum.

Doložit doklady můžete také faxem na číslo:
+420 241 005 105

Kontaktovat UPC můžete také dopisem na adresu:
UPC Česká republika s.r.o.
P.O.Box 53
Praha 3
130 11

Samozřejmostí je, že vyřízení bude trvat dlouho.

Sdílejte článek s přáteli


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.